פעם כדורסלן, היום זבלן. אריה מליניאק.

זיכה אותי גורלי הטוב ולאחרונה התחלתי לקבל הודעות SPAM מאריה מליניאק.

מליניאק, או אדם החפץ להרע לשמו הטוב, שולח פרסומת SPAM לאיזו סדנאת שיפור עצמי. את ההודעות הוא שולח לתיבות אקראיות בדומיינים ישראליים. לי למשל הוא שלח לכמה וכמה תיבות שלא קיימות כלל על הדומיין שלי, וכולן מתנקזות לאותה תיבת ברירת מחדל. למשל… הוא שלח את ה-SPAM להלן לתיבה kaki@shmulik.co.il זהו? נגמרו לך הרעיונות, מליניאק? קקי? קקי??? זה מה שנשאר?

כשספאמר רוצה לשלוח הודעה, הוא קונה מאגר של כתובות מאנשים שמתפארים "ברשותנו רשימה של מליוני כתובות אימייל", והפתי קונה. אז מליניאק, או מי מטעמו, קנה רשימה כזו. אולם מפיץ הרשימה חמד לצון וניפח אותה בכתובות מייל כדוגמת…kaki@shmulik.co.il.

יש עם מי לזבל - אריה מליניאק

מליניאק:

1) אם מישהו עובד עליך בצורה כזו, אני לא בטוח שאתה כשיר להעביר סדנא לשיפור עצמי.
2) מהזיבולים שלך אני נמנע עד היום על ידי כך שאני לא רואה/שומע תכניות שאתה מופיע בהן. פטור אותי מנוכחותך המעיקה גם במייל.

לאור הצלחת הפוסט הקודם, בעניינו של כבוד הזבלן נחמיה גוטמן, אני מקווה שגוגל יגיע גם לרשומה הזו וגם לה יתן מיקום גבוה בחיפוש המילים "אריה מליניאק".

שלחתי בקשה להבהרות מהנהלת האתר האמור, עם העתק למר מליניאק, ותגובתם תובא כאן כלשונה, אם יחפצו בכך.

גם אתם חושבים שהזבלנים צריכים לדעת מה חושבים עליהם? כיתבו לאורלי מנהלת השווק (orly@thekey.co.il) ולמליניאק עצמו (arye@thekey.co.il). הסבירו להם בנועם מה אתם חושבים על שיטת השיווק שלהם ואל תשכחו לספר איך הם הגיבו. לאור העובדה שהם נוהגים לשלוח SPAM, אני מניח שהם לא יתנגדו אם תוסיפו אותם לרשימת ה-SPAM שלכם, במידה ואתם מתחזקים כזו, ובאמצעותה נסו למכור להם יחידות נופש, תרופות פלא, הצעות עבודה וכל סחורה אחרת שאין לה דורש.

4 Responses to “פעם כדורסלן, היום זבלן. אריה מליניאק.”

  1. בלי קשר לפוסט, אני שמח שחזרת לכתוב.
    יש לכך סיבה מיוחדת?

    • המערכת הגיב:

      סתם מנקה את השולחן. עוד פוסט אחד בקנה ואני חוזר לתהומות הנשייה.

  2. שמונה ימי מילה הגיב:

    מה פרוש סחורה אחרת שאין לה דורש?
    לא היית רוצה עוד כמה ס"מ?
    מדובר בסחורה שכולם דורשים, אבל הזבלן לא יכול לספק.

  3. מיאו הגיב:

    לי יש דווקא סיבות אחרות לתעב את מליניאק ודומיו והפעם מדובר בדבריו בתוכנית הבוקר שעדיף להטפל (להתעלל) בחתולים מאשר בפילים, דבריו המהווים הסתה נגד חתולים.

    אני לא מבין ממתי נהפכו כל הספורטים והשדרנים לסלבריטאים בשקל עם הפה ג'ורה שלהם שמוזמנים לחוות דעת בנושאי פילים וחתולים. כמו שנאמר, מה מבין חמור במרק פירות.

    מליניאק אתה שונא חתולים וחתיכת אפס אני בכלל לא מבין מי ירצה "להתאמן" אצלך.
    תקפוץ לי.

Leave a Reply

Subscribe without commenting