בין השורות

בעקבות ההתקפה של המתנחלים על צה״ל (למה לא פוזרו באש חיה?!) יוצא גינוי מראש מועצת יש״ע:

image

כלומר… זה מעשה שלא ייעשה כאשר מדובר בחיילים מסורים. אבל אם הם היו בטלנים, דמם מותר.

גורו לכם עובדי בזק פן תאחרו לתקן את הטלפון של דני דיין. גדודי מתנחלים יצאו לשפוט בכם שפטים בברכתו של יו״ר מועצת יש״ע.

{lang: 'iw'}

6 Responses to “בין השורות”

  1. נחמה הגיב:

    יש בזה משהו…
    מי שמע על זריקת האבן על רכב ישראלי שהיה באותו יום? או על שבכלל בתקופה האחרונה ערבים זורקים אבנים על רכבים בכבישים?

    דומה קצת לעלהום המטורף שהיה בעקבות רצח רבין, וייסוד יום הזיכרון ארצי, מול רצח רחבעם זאבי שמי מזכיר אותו היום? למי השם יגאל עמיר אומר משהו? למי לא? למי השם עאהד ע'ולמה (או כל שם אחר מהחבורה) אומר משהו?

    דומה קצת לעלהום על המתנחלים (כ-ו-ל-ם) שעוקרים עצי זית של ערבים, מול השתיקה על גניבות
    הבקר שמי ידע עליהם עד פרשת שי דרומי? אולי כי הגנבים הם ערבים ובדואים

    http://www.latma.co.il/article.aspx?artiId=5473

    • שמוליק הגיב:

      נראה לי שהבנתי את הקשר: כשזורקים אבן על מכונית ישראלית מותר להתקיף בסיס צבאי.
      הבנתי נכון את ההגיון?

      עליהום מטורף אחרי רצח רבין? המתנחלים לא קיבלו אפילו שמינית ממה שמגיע להם בעקבות תקיעת הסכין בגב המדינה ברצח ההוא והאירועים שקדמו לבגידה שלהם במדינה.

  2. זמואל הגיב:

    דברי הבל.
    הדברים הם דברי הערכה, והם במקום – כדי להראות כי עבודת החטיבה ומפקדיה מוערכת.
    וברור שחיילים בטלנים ומפקדים בטלנים (לו היו כאלה) לא היו זוכים למילות ההערכה האלה – אבל להסיק מזה שדמם מותר?! איזה מין כשל לוגי אוילי זה? איזה מין היקש שגוי ומחריד?

    • שמוליק הגיב:

      עובדה היא שהדובר לא מתייחס ליכולת המשחק של החיילים בסנוקר.
      מה הקשר שרואה הדובר עצמו בין ההערכה שהוא רוחש לעבודת החטיבה לבין הגינוי?
      איך הוא עצמו כורך בין השניים? למה הוא מסמיך אותם אחד לשני?

      • זמואל הגיב:

        אתה צוחק עליי?

        אם הילד מרביץ למורה, זה בסדר גמור לומר למורה שאני מגנה את האלימות של הילד, ואני מודה לה על מסירותה והמאמצים שלה להעשיר את עולמם הרוחני והתרבותי של הילדים.
        זה לא אומר שאם היא מורה ממוצעת או בטלנית אני מצדיק את האלימות.
        אתה גישרת בדמיונך ועשית היקש שגוי לוגית. בסיסי.

        הוא לא כורך בין הגינוי לטיב עבודת החטיבה. הגינוי עומד בפני עצמו. הוא בא לומר שבניגוד לאלה שמחרפים ומעליבים את החטיבה וחייליה הוא, כנציג רשמי של ההתיישבות , מעריך את עבודתם וכו'…

        בקיצור – זה לא גינוי על תנאי. זו שגיאה שלך בהבנת הטקסט

Leave a Reply

Subscribe without commenting