געוואלד!

ידידיה מאיר, שלפעמים כותב לעניין, מתבכיין על שידור כוכב נולד ביום שישי הגורם לנישול הדתיים מתחרות כוכב נולד לנישול הדתיים מתחרות כוכב נולד.

מה כואב לו לידידה מאיר? האם הוא באמת כואב את כאבם של מעריצי הנינט הבאה על שלא יוכלו להשפיע? האם זו עוד דרך להתבכיין נגד האפלייה האנטי דתית בתקשורת העויינת? ואם היו משדרים במקום "כוכב נולד" משהו אחר? אז לא אכפת לו שדתיים מפסידים את זה? ארץ נהדרת היא גם סוג של מדורת שבט, ואם דתיים לא יראו את זה בגלל שזה משודר בשבת, נגזר עליהם לא להבין את הצחוקים על יד מכונת הקפה בעבודה ביום ראשון בבוקר.

כנראה שמה שכואב לידידיה מאיר היא העובדה שהתכנית הזו משודרת בערוץ מסחרי. בעבר הטענות מהסגנון הזה התמקדו בכך שהאגרה של שומרי שבת מממנת חילול שבת בערוץ הציבורי. בקשר לכוכב נולד הטיעון הזה לא קיים, אז ממציאים טיעון אחר, מופרך לא פחות.

צא מהארון ידידיה מאיר, מהטיעון העקום שלך עוד עלולים להבין שאין לך בעייה עם חילול שבת בעיקרון, אלא רק עם העובדה שדתיים לא יכולים לחזות בפלא ששמו כוכב נולד. עלול להתקבל הרושם שאין לך בעייה עם הטלביזיה באופן כללי ושכוכב נולד הוא לא סוג של עבודת כוכבים בעיניך. לכבוד השבת תשתמש בטיעונים האמיתיים. תגיד שמה שמפריע לך זה חילול השבת ואחת היא אם משדרים כוכב נולד או שידורים חוזרים של הרב גורן תוקע בשופר בכותל. תגיד דוגרי שלו הדברים תלויים בך היית סוגר את הטלביזיה ומשאיר אותנו עם "הצופה" ועלון "מהנעשה ברבנות הצבאית". תשתמש בטיעונים האמיתיים, אם לא לכבוד השבת והתורה, אז לכבוד העובדה שאתה כותב בעיתון לאנשים חושבים ולא במעריב.

במדורו הבא אני מציע לידידה מאיר לזעוק את זעקתם של לקוחות חנות המפעל של קיבוץ מזרע ושל מנויי הקאנטרי-קלאב בהרצליהו על שעלוני "שיחת השבוע" מופצים רק בבתי כנסת וציבור שלם לא זוכה להנות מפניניו של הרבי שליט״א זצ״ל.

Leave a Reply

Subscribe without commenting