באינתיפדה הראשונה מדינת ישראל פיזרה בנשק חם הפגנות עממיות של חסימת רחובות והתפרעויות הרבה יותר מתונות מאלה.
למה לא מפעילים נשק חם?
או שיתנו להם מה שהם רוצים או שיפזרו אותם באש חיה ובכל אמצעי אחר שיעשה את העבודה. לא מבין את מצב הביניים הנוכחי.
This entry was posted on יום שני, יולי 11th, 2011 at 02:22 and is filed under כללי. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You can leave a response, or trackback from your own site.
אני מאמין שאז גם היו עוצרים את המרמרה עם נשק חם, דברים השתנו.
להפעיל נשק חם מול מישהו שמבצע התנגדות פאסיבית זה לא אנושי (בהנחה ולא מדובר במרד או משהו קיצוני).
מה כן? יש דברים יותר פשוטים ממכות, קנסות.
אתה תמיד מאד דיכוטומי. או ש… או ש….
רוב החיים מתנהלים איפשהו באמצע, בין לבין.
אולי השוטרים נהנים לקבל תשלום על עבודה בשבת?
אולי זה טוב ליהודים שהחרדים מצאו אאוטלט לתוקפנות הטבועה בכל פנאט, בעניין כביש – ככה שהיא לא תתפרץ יום אחד בעניינים יותר חשובים מחסימת רחוב צדדי ולא חשוב בירושלים?
החוק מאוד ברור. לא ידוע לי שהחוק מרשה מין כאלה שסתומים לשחרור קיטור.
שתתפרץ המחאה. שתוכרע פעם אחת בכוח הזרוע ולא בשיטת הסלאמי. שישכיבו 20-30 מתפרעים על הכביש תוך שסוסי משטרה דוהרים אליהם, שיהיה קצת דם ומוח על המדרכה.
או לחילופין שיגמרו עם זה באופן של מסירה סופית של המפתחות של המדינה לדוסים.
אבל המצב שבו אנשים יוצאים בבוקר מהבית ולא יודעים אם יזרקו עליהם חיתולים צואים או לא הוא בלתי נסבל. גם לתת לחילונים במדינה מסר ברור לגבי המעמד שלהם בהיררכיה כמפרנסים שאין להם זכות דיבור הוא פתרון.
בתגובתך הקודמת לא שאלת "מה זה דם ומוח על המדרכה", אז דווקא עניתי בדיוק לתגובה שלך.
"דם ומוח על המדרכה" אומר לפזר הפגנה אלימה ופרועה בדרך המקובלת. אם פוגעים ברכוש הציבורי (שריפת עגלות אשפה) או הפרטי (נזק לכלי רכב) או לגוף (אבנים וחיתולים), צריך לנקוט באמצעים היעילים לפיזור העבריינות הזו. ואם זה אומר להיכנס בכל הכוח עם שוטרים רכובים על סוסים ישירות לתוך ההמון המתפרע, אז זה מה שצריך לעשות. ואם כמה עבריינים ימצאו את עצמם מרוחים על המדרכה, אז שיהיה.
עכשיו תסביר לי אתה – מה אתה חושב שמשמעות המילים "הפתרון הסופי"? האם מדובר על פיזור התפרעות של עבריינים? זה מה שלימדו אותך?
אתה חושב שההפגנות האלה ממשיכות בגלל שהמשטרה לא מצליחה לעצור אותן? היא לא רוצה. אפשר לגמור עם ההפגנות האלה עם הרבה פחות מנשק חם.
כמה מכות הגונות, כמה מעצרים וכמה פסקי דין מחמירים – והכל יבוא על מקומו בשלום.
ברור לי שיש הנחיה מלמעלה לא להתעסק עם זה.
השאלה היא עד מתי הם פוסחים על שתי הסעיפים: או שיתנו להם מה שהם דורשים, או שיפצפצו אותם.
אפשר "לפצפץ" גם בלי נשק חם, ובלי נפגעים מעבר למכות יבשות.
ואפרופו החיתולים, זו הייתה הביקורת המרכזית הפנים חרדית נגד האמא המרעיבה – אם לא תתני לילדים לאכול, מאיפה יהיו חיתולים לזרוק על השוטרים??? אה???
מכות? זרנוקי צבע שלא יורד מחליפות יצננו את האווירה. לא צריך לפנות לאלימות (ואני חושדת שמעצרים רק ילהיטו את הרוחות)
אני מאמין שאז גם היו עוצרים את המרמרה עם נשק חם, דברים השתנו.
להפעיל נשק חם מול מישהו שמבצע התנגדות פאסיבית זה לא אנושי (בהנחה ולא מדובר במרד או משהו קיצוני).
מה כן? יש דברים יותר פשוטים ממכות, קנסות.
אתה תמיד מאד דיכוטומי. או ש… או ש….
רוב החיים מתנהלים איפשהו באמצע, בין לבין.
אולי השוטרים נהנים לקבל תשלום על עבודה בשבת?
אולי זה טוב ליהודים שהחרדים מצאו אאוטלט לתוקפנות הטבועה בכל פנאט, בעניין כביש – ככה שהיא לא תתפרץ יום אחד בעניינים יותר חשובים מחסימת רחוב צדדי ולא חשוב בירושלים?
החוק מאוד ברור. לא ידוע לי שהחוק מרשה מין כאלה שסתומים לשחרור קיטור.
שתתפרץ המחאה. שתוכרע פעם אחת בכוח הזרוע ולא בשיטת הסלאמי. שישכיבו 20-30 מתפרעים על הכביש תוך שסוסי משטרה דוהרים אליהם, שיהיה קצת דם ומוח על המדרכה.
או לחילופין שיגמרו עם זה באופן של מסירה סופית של המפתחות של המדינה לדוסים.
אבל המצב שבו אנשים יוצאים בבוקר מהבית ולא יודעים אם יזרקו עליהם חיתולים צואים או לא הוא בלתי נסבל. גם לתת לחילונים במדינה מסר ברור לגבי המעמד שלהם בהיררכיה כמפרנסים שאין להם זכות דיבור הוא פתרון.
בקיצור הפתרון הסופי… דם ומוח על המדרכה? הסתה פרועה
אם זו האנלוגיה שקופצת לך לראש, אין לך מושג מה זה הפתרון הסופי.
לא מפתיע בהתחשב בכך שאתה בוגר "מערכת החינוך" החרדית.
תסביר מה זה דם ומוח על המדרכה
אל תענה שלא מן העניין
בתגובתך הקודמת לא שאלת "מה זה דם ומוח על המדרכה", אז דווקא עניתי בדיוק לתגובה שלך.
"דם ומוח על המדרכה" אומר לפזר הפגנה אלימה ופרועה בדרך המקובלת. אם פוגעים ברכוש הציבורי (שריפת עגלות אשפה) או הפרטי (נזק לכלי רכב) או לגוף (אבנים וחיתולים), צריך לנקוט באמצעים היעילים לפיזור העבריינות הזו. ואם זה אומר להיכנס בכל הכוח עם שוטרים רכובים על סוסים ישירות לתוך ההמון המתפרע, אז זה מה שצריך לעשות. ואם כמה עבריינים ימצאו את עצמם מרוחים על המדרכה, אז שיהיה.
עכשיו תסביר לי אתה – מה אתה חושב שמשמעות המילים "הפתרון הסופי"? האם מדובר על פיזור התפרעות של עבריינים? זה מה שלימדו אותך?