אכזבה משירות לקוחות של רשת ACE

ותיקי הבלוג בוודאי זוכרים את הפוסט על ACE שפרסמתי במרץ שנה זו. אתמול שוב נתלקתי ברשת ACE, הפעם בשירות הלקוחות.

בתחילת מאי קניתי כסא מתקפל (מה שנקרא “כסא במאים”) בחנות ACE ביד אליהו. שיהיה בבית.

במשך כל הקיץ לא עשיתי בו שימוש, אבל לפני החגים הייתי צריך להשתמש בו, לראשונה. הוצאתי אותו מנדנו וכשפתחתי אותו הסתבר שהוא לא הורכב טוב במפעל. לא שבור, לא עקום. פשוט לא הורכב טוב. משהו עם הניטים שמחברים את הצירים.

הייתי צריך ללכת להחליף אותו מייד, אבל איכשהו, עם כל הלחץ בין מירוק העוונות לקראת הימים הנוראים לבין תקיעת היתד הראשונה לסוכה, לא היתה שעתי פנויה לעניינים כאלה. אתמול בערב נמצאה שעת הכושר להחליף אותו סו״ס, כמעט חצי שנה אחרי שקניתי אותו.

נסעתי לחנות ביד אליהו עם הכסא על שכמי*, ובדרך חיממתי את עצמי כהוגן איך אני הולך להיכנס בהם בבלוג כשהם יגידו שאין-החלפה-בלי-קבלה ומה-פתאום-בכלל-אחרי-כל-כך-הרבה-זמן.

נכנסתי לעמדה של הקופה הראשית, והאחראית במקום אמרה לי בחוצפה אדירה “בטח, לך תיקח אחד אחר, ואם אתה לא מוצא בקש מבני ממחלקת גינון שיוציא לך אחד מהמחסן”. לא ביקשה קבלה, לא שאלה מתי קניתי. כלום!

ראיתם חוצפה כזו? ככה לאכזב אותי ולא לתת פייט הגון?

ועוד מה – במחלקת הגינון הסברתי לבני במה מדובר והוא ישר שלף כסא חליפי. ניסיתי להראות לו את הבעייה, שלא יחשוב שאני סתם אומר, אבל הוא לא גילה שום עניין. אמר: “עזוב עכשיו להוציא את הכסא מהתיק שלו. קח אחד אחר, את זה אני אחזיר כמו שהוא ליצרן”. חוצפה!

האמת – לדעתי הם לא חייבים להחליף. הייתי צריך לבדוק שהמוצר תקין בתוך פרק זמן סביר ולהחליף אם הוא לא תקין. אבל לפי התגובה של הקופאית הראשית ושל בני מהגינון, נראה שיש להם הנחייה גורפת וברורה שלא להשחית זמן על שטויות.

באופן נורמאלי אולי לא הייתי צריך לכתוב על זה בבלוג. מדובר בנורמת שירות שלא צריכה לגרום למחיאות כפיים. אבל היות ובלב כבר חיממתי את עצמי עליהם והחלטתי להיכנס בהם לפני שנתתי להם צ׳אנס, אז צריך גם להגיד מילה טובה כשהם מאכזבים אותי.

* הוא מתקפל לתוך נרתיק נאה ואני נוסע על טוסטוס, למי שתוהה למה על השכם דווקא.

(אם אתם גוגל: רשת אייס קנה ובנה, עשה זאת בעצמך, הום סנטר)

{lang: 'iw'}

16 Responses to “אכזבה משירות לקוחות של רשת ACE”

  1. צופה מהאמצע הגיב:

    וואו! כל הכבוד לאייס
    איך כותבים אייס באנגלית, ככה – ACE ?
    והידעת שהאתר שלהם הוא http://ace.co.il
    ככה, שתדעו

    • שמוליק הגיב:

      כשאני חושב על זה, יש מצב שזכיתי לשירות אחמים. בכ"ז, אחת מטובות ההנאה הכרוכות בניהול בלוג.

      הייתי רוצה שאחד מפשוטי העם שקוראים כאן ידווח אם זה עקבי והאם זו מדיניות שנקוטה בידם גם במקרים של בני המעמדות הנמוכים.

  2. Gil הגיב:

    מה אגיד לך? אמריקה.
    אפילו הקנדים לומדים ממכם: רכשתי במיטב כספי מיזבח מבוסס גז להעלאת עולה (הידוע גם בתור מנגל), והייתי צריך להרכיב אותו לבד בבית (זה יותר גרוע מלהרכיב ארוניות איקייה). יצא לי המזל ואחת מהדלתות של המתקן הייתה שבורה בחלקיק פלסטיק קטן שמחבר אותה למתקן.
    התקשרתי לחנות בשביל לשאול מה לעשות? איך ליצור קשר עם היצרן ו/או איך להפעיל את האחריות… במקום זה, לפני שהספקתי לסיים את תחינתי ולהסביר להם שלא אני שברתי את החלקיק, קיבלתי הוראה חד משמעית: "תבוא לחנות, נחליף לך את הדלת, אין שום סיבה שתבזבז זמן עם האחריות או היצרן". איזו חוצפה.
    ןעוד שהגעתי לחנות, הם עוד נתנו לי טיפים למינגול מוצלח.

    אם זכרוני אינו מתעה אותי… אייס תמיד עבדו בשיטה האמריקאית של "תביא – נחליף וזהו"… זה משהו שהם ציינו תמיד בפירסומות שלהם בתחילת דרכם.

    • שמוליק הגיב:

      מנגל עם חלקיקי פלסטיק?

      מה זה זה???

      • Gil הגיב:

        נו, אתה יודע… המנגלים הגדולים האלו… נו טוב, נקרא להם בשמם: BBQ, אז יש ארונית בשביל מיכל הגז מתחת למנגל עצמו, ולזה יש חלקים מפלסטיק…

  3. shirbi הגיב:

    ליחס דומה גם אני זכיתי מהם לפני 10 שנים כאשר קניתי מנורת זכוכית והיא נשברה לי תוך כדי ההרכבה. בלי שאלות בכלל, הם החליפו לי אותה.

    • שמוליק הגיב:

      נו? לא להשתגע? זה יחס זה?

      בנאדם מגייס את כל כוחותיו הנפשיים וניגש לשירות לקוחות והם נוטלים את כל העוקץ מהחוויה.

  4. Sro הגיב:

    וואו, פשוט להתעצבן 🙂

  5. גיא הגיב:

    ממש מעצבן! אני לא הייתי שותק על זה.. 🙂

    אבל רגע של רצינות – אני מבין את הציניות והכל, אבל בוא נאמר, שאם אתה כבר בונה על חיפוש של גוגל, הייתי לפחות משנה את הכותרת למשהו חיובי יותר.
    ה"חווייה" ההיא לפני חצי שנה היתה דבר אחד, והגיע לה פוסט, וגם לחווייה מסוג זה מגיע פוסט, אבל עם כותרת שונה, אח שלו.

    • שמוליק הגיב:

      לא אכפת לי שאנשים שמחפשים תלונות על ACE יגיעו לזה ויתאכזבו גם הם.
      אני לא כותב בשביל גוגל, אבל אם הוא רוצה להנות מזה אין לי בעייה.

      אגב, בחודש האחרון היו לי שתי כניסות מחיפושים שקשורים לאייס, רק בשביל הפרופורציה.

  6. רחלי הגיב:

    כל הכבוד להם. סו"ס מקום אחד שמבין בשירות. טוב לדעת

  7. יוני הגיב:

    יש לבדוק כסא מתקפל ברגע הקניה

  8. רבקה איבן הגיב:

    רכשתי שולחן בסניף רחובות אייס. הגיע פגום. הרגשתי אחרי 5 דקות שהורכב בביתי. המוביל כבר נסע. שירות לקוחות לא מגיב : לא לטלפון מספר הודעות השארתי אף אחד לא חוזר. במיילים הרבים "יש לינו בעייה עם האינטרנט" ופקידת השירות ענתה לי "זו המילה שלך מול המילה של המרכיב"
    בקיצור אין מענה כלל
    למרות שהובטח לי ובכתב – כי יחליפו לך את השולחן אחרי ראש השנה.
    לא ציינו איזה חג ראש השנה, בעוד שנה, שנתיים…….
    צר לי שירות שמקלקל את השם.

  9. ורד הגיב:

    גם אני קניתי פינת אוכל מתכת וזכוכית שחורה כשפתחתי אותה גיליתי שהיא פגומה לגמריי כבר כמעט חודש אני רודפת אחרי שירות הלקוחות אף אחד לא עונה אומרים לך בהקלטה להשאיר מספר טלפון ויחזרו בהקדם אף אחד לא מתייחס לאחר הקנייה. לא ממליצה לקנות ברשת אייס נשארתי עם פינת אוכל פגומה לחלוטין בושה וחרפה לרמות כך לקוחות שמשלמים ממיטב כספם,

  10. רןן הגיב:

    השירות באייס בית שאן גועל נפש עובדות קופה מרכלות פגעות בלקוחות אין מענה לכלום שירות חרא פשוט לא לקנות באייס בית שאן יש לציין שמחלקת הרכב מתקין שירות מעולה

  11. מתי רפפורט הגיב:

    רכשתי בשבוע שעבר באייס שפיים כסא נח מרטן דגם "מהודר מיכל"
    האדם שאמור היה לתת אינפורמציה הסביר שהמוצר מגיע בקרטון לכל אורכו של המושב כאשר הוא פתוח, (למעלה מ-2.2 מ') אך אין לו במלאי, למרות שיש בידי רכב גדול אולצתי להזמין הובלה מאייס . כמובן שנגבה תשלום.
    לכשהגיעה ההובלה הסתבר שאורך הקרטון אינו עולה על 1.5 מ' וההובלה היתה מיותרת.
    כנפתחה האריזה מצאתי מוצר מפורק לגורמים מלווה בעשרות ברגים , אומים, ושייבות.
    אני אדם מבוגר, נאלצתי להזמין בעל מקצןוע הידע להרכיב, גם בעלות כספית נוספת.
    האכזבה היתה כה רבה מאחר והמוכרן לא טרח לאמר שהמוצר מגיע בתפזורת, אם הייתי יודע זאת מראש, לא הייתי רוכש, אני לקוח שלכם שנים עם כרטיס לקוח, מבקש התייחסות מעשית לשירות שקבלתי מכם, בברכה, מתי רפפורט 004181236

Leave a Reply

Subscribe without commenting