הקבלן לניקוי הסביבה

מישהו במשרד לאיכות הסביבה חשב שזה יהיה נבון להצטרף לעידן הרשתות החברתיות. אז הם פתחו חשבונות בפייסבוק, טוויטר ו-YOUTUBE.

אבל מה יש שם?

ביוטיוב שלהם יש סרט בודד. את העובדה שהם פתחו חשבון ביוטיוב הם פרסמו היטב בכל אמצעי תקשורת תחת השמש עוד לפני שהיה שם משהו. וכלי התקשורת פרסמו את זה כמו שזה, בלי לבדוק מה יש שם. קודם צריך לתת קצת בשר בערוץ היוטיוב כדי שגדודי המעריצים לא יתאכזבו. אחרי שיש קהילה ומספיק פרסומים, אפשר לתת לזה פומבי. אבל לא המשרד לאיכות הסביבה. קודם הצהרה שיש ערוץ ביוטיוב, ואז – כלום.

בטוויטר יש בעיקר הפניות לפייסבוק שלהם כל פעם שהם משחררים איזה קישקוש שם, ולYOUTUBE, גם לסרט הבודד בחשבון שלהם וגם לסרטים של אחרים.

בפייסבוק יש פוסטים תמוהים כגון זה:

image

או זה:

image

ממש מזל שיש משרד איכות הסביבה. אף מלה על אכיפה. אבל מייחצנים את מבצעי הניקוי שלהם כאילו הם קבלן נקיונות ולא גוף אכיפה:

image

image

image

image 

image

כן, אני מאוד מעוניין לנקות. בשביל זה אני משלם מיסים. בשביל לנקות.

ושיא השיאים של העצלנות – בעמוד השאלות הנפוצות יש את השאלות והתשובות דלהלן:

image

קשה להם לכתוב את הטלפון, אולי גם טלפון חירום לאחרי שעות העבודה. ראש קטן בכל מה שלא קשור לדברים שאינם העבודה הרגילה שלהם כקבלני ניקוי חופים.

באמת מעניין אותי איך התקבלה ההחלטה ליצור נוכחות ברשתות החברתיות, מה היה תהליך קבלת ההחלטות, ומה המנדט של מי שמייצג שם את המשרד לאיכות הסביבה.

One Response to “הקבלן לניקוי הסביבה”

  1. גרשון הגיב:

    בבוקר לא עבות אחד קם כבוד השר לענייני חמץ נוקשה מערשו אשר ששים גבורים סביב לה,וירא כי למשרד לענייני שור שנגח את הפרה הוקם, מעשה שטן ממש, אתר אינטערנעט לתפארה, ויחרד השר וילפת, ויזעק זעקה גדולה ומרה ויאמר אנה אני בא.

    ויאסוף השר את שבעת הסריסים ויתן עליהם בקולו: "איכה השיגני בן נעוות המרדות הלזה אשר מהמשרד לענייני שור שנגח את הפרה? הטרם ידעתם כי אבדתם כולכם אבדתם?" מיד עג השר עוגה ועמד בתוכה וקפץ ונשבע "חייכם שאיני יוצא מכאן עד אשר יתנוסס על ראש הרים ונשא מגבעות אתר אינטערנעט אשר יודיע את כוחי ואת גבורתי כי רבה".

    מיד אחז חיל ורתת את שבעת הסריסים, ושיניהם דא לדא נקשן, ומים מהלכים מבין רגליהם ומלחלחים בתי רגליים שלהם. מיהרו וקראו לעליזה המזכירה שמרננין עליה כי בן יש לה אשר לומד מחשבים בבית פדגוגיה כלשהוא, וצוו עליה אשר לא תשוב לעבודה ואתר האינטערנעט איננו עמה כי איככה יוכלו וראו ברעה אשר ימצא את השר.

    מיד אזר הבן יקיר לה אפרים, זה הגבר הוקם על, כגבר חלציו, ותוך ל"ז מינוטין ושני משהויין הקים אתר אינטערנעט שפתיים ישק, דפח"ח, אשר טרם בא כבושם הזה בהיכלי מלכות, מאן מלכי – עמך בית ישראל די בכל אתר ואתר.

    וירא השר כי הייתה הרווחה, וכי כבר מ"א מינוטין לא גמע ממשקה הקהווה, ויצא מן העוגה אשר עג, ולכל העם היתה אורה ושמחה וששון ויקר.

Leave a Reply

Subscribe without commenting