כשפוליטיקאי בלחץ

פוליטיקאי מרגיש שנושפים בעורפו, שהוא נמדד לפי השגי המתחרים שלו, מה הוא עושה? נכנס ללחץ. ואז מה? מגלה את טימטומו ברבים

למשל: שרת הספורט, השרה היחידה בממשלה, הבינה שמשבצת הלוחמים למען זכויות הנשים לא מזוהה איתה אלא עם יחימוביץ (בצדק) וחוטובלי (משום מה). אז היא מנסרת בנושא. קשור, לא קשור, העיקר לנסר:

image

באותו אופן נפל גם שר התקשורת כחלון. אטיאס שישב לפניו זכה לתהילת עולם על שכופף את היד לחברות הסלולאריות, במיוחד בנושא ניוד המספרים. אז כחלון רוצה גם. רק שהוא חסר את הכריזמה, המעוף והשכל של אטיאס*. כחלון מקשר איכשהו בין פעולה למען ניידות לבין פופולאריות של שר תקשורת, אז הוא פועל למען ניידות של אימיילים. טיפשות מדרגה א’. כמו ילד שרואה את אחיו הגדול קורא בספר ורוצה “גם”. אז הוא משים עצמו קורא. על הקשר שבין האותיות לבין הסיפור עדיין לא עמד, אבל בשבילו זה מספיק. רק חסר שהקישקוש הזה עוד יצליח לו. במקרה כזה נקווה שאטיאס יחזור למשרד התקשורת לתקן.

image

לא שזה בלתי אפשרי מבחינה טכנית, זה אפילו קל מאוד, אבל מי צריך את זה? כל המהלך הזה נוטף מ”גם אני רוצה להיות אטיאס כשאהיה גדול, אבל אין לי מושג איך”. מזל שהוא לא במשרד הפנים, היה פועל למען ניידות של מספרי תעודת זהות להגברת התחרות במשהו. הוא כבר היה ממציא משהו.

* או בכלל

2 Responses to “כשפוליטיקאי בלחץ”

  1. דביר הגיב:

    לשמור על כתובת המייל במעבר בין ספקים נראה לי הגיוני לא פחות מלשמור על מספר הסלולרי

    • שמוליק הגיב:

      קודם כל, מהבחינה הטכנית, כבר היום אפשר להגדיר Follow Me ובפעם האחרונה שבדקתי (בשביל מישהו אחר!!! לא בשבילי!!!) התמיכה של הספק הגדירה כזה בלי בעייה.

      שנית, ברור שעניין הניידות עלה רק בגלל אטיאס. הוא רוצה גם שתהיה איזו מהפכת ניידות על שמו. רק שהוא ינצל את זה להאדרת שמו מכל הכוונים עם הודעות לעיתונות ואף אחד לא יבין במה מדובר, ואילו שמו של אטיאס הולך לפניו בלי לייחצן את עצמו.

      ולמה ניידות מיילים לא באמת חשובה? כי:
      1) מי שמבין משהו באינטרנט, עושה ממילא מייל במקום חופשי כגון GMAIL, שגם נותן לך בערך פי 70 מליון יותר נפח מאשר התיבה שלך אצל הספק.
      2) מי שלא מבין כלום מהחיים שלו, הילד (נכד, בן השכנים וכיו"ב) מגדיר לו חשבון בג'ימייל.
      3) נשארו רק המסכנים שאין להם ילד-מחשבים והם גם לא מבינים כלום. מדובר בקבוצה קטנה מאוד, שכבר היום יכולה לבקשFOLLOW ME מהתיבה הישנה שלהם.

      תסתכל ברשימת הכתובות שלך, יש שם הרבה עם המייל של נטויז'ן? פעם זה היה ככה. היום כבר לא. ניידות למיילים של ספק האינטרנט זה כמו ניידות למספר טלפרינטר או כתובת למברקים. או לי בשוליים יהיה מי שיהנה מזה, אבל הנהנה העיקרי המתוכנן לסיפור הוא כחלון.

Leave a Reply

Subscribe without commenting