אל תשכרו רכב מחברת באדג׳ט השכרת רכב

מעשה שהיה כך היה:

ביום שישי 30 לאפריל 2010 (תכף אני אסביר למה אני כותב על זה באיחור של חודשיים כמעט) הגעתי לסניף באדג׳ט השכרת רכב בהרצליה על מנת לאסוף רכב שהוזמן מבעוד יום. הרכב הוזמן ליומיים של סוף השבוע.

בשמונה פתחו את הדלת ואחרי כמה הקלקות נמרצות עם העכבר, יצאתי עם עובד החברה (להלן ביוויס) למגרש החנייה לטקס הקבוע של בדיקת דפיקות באוטו וציוד נלווה (גלגל רזרבי, אפוד זוהר, משולש אזהרה וכו’).

פנינו כה וכה ותיעדנו את שלל הדפיקות, וכשהכל היה מוכן, נכנס ביוויס לאוטו וניסה להניע.

לא הניע.

ביוויס, תחת להתנצל מעומק הלב, פנה לעובד אחר (להלן באטהד) שהיה במגרש החנייה והאשים אותו בקולי קולות שהוא לא הכין את הרכב למסירה. באטהד, גם הוא בקולי קולות, תוך שהוא מוסיף נפנופי ידיים, הכחיש מניה וביה. אמר שהוא הכין את הרכב ובדק שהוא מניע. ביוויס האשים את באטהד, לפיכך, שהוא שכח את האורות דולקים ולכן המצבר גמור. לא עלה בדעתם ליישב את המחלוקת שלא בנוכחות לקוח ולחסוך לי גם את עוגמת הנפש בנוכחות בויכוח של שני אדיוטים וגם את זמן המתנה.

ביוויס הלך. חשבתי שהוא מביא מפתח לרכב אחר. אבל לא, הוא הביא בוסטר. ‘בוסטר’ הוא מין מצבר חיצוני שמאפשר להניע גם כשאין מצבר. קצת כמו הנעה בכבלים. הודעתי לביוויס שישכח מזה. אני לא נוסע ברכב שהבטריה שלו גמורה. ביוויס ניסה לשכנע אותי שאחרי 20 דקות נסיעה המצבר כמו חדש. לא השתכנעתי. דרשתי רכב חף מתקלות.

ביוויס נעלם חזרה למשרד, אני חיכיתי במגרש החנייה. כשחזר היה בידו צרור מפתחות נוסף. גם הוא מתאים לרכב שאינו מניע. כמובן שהדבר התגלה רק לאחר הטקס של בדיקת הדפיקות וכו’.

שוב החליפו ביוויס ובאטהד מהלומות מילוליות, שוב האשים ביוויס את באטהד שלא הכין את הרכב כהלכה, שוב הכחיש באטהד מכל וכל, וכו’ וכו’ וכו’.

שוב הלך ביוויס להביא צרור מפתחות נוסף, ושוב הרכב לא מניע. שוב קללות נמרצות בין ביוויס ובטהאד.

עכשיו הלך ביוויס שוב להביא צרור מפתחות. עמדתי על כך שיבדוק שהרכב מניע לפני שאנחנו סבים ומקיפים אותו לבדוק דפיקות. הפתעה! באופן בלתי צפוי לגמרי הרכב הרביעי הניע!

עכשיו התפנינו לבדוק את הדפיקות וכו’. שמתי לב שלרכב אין אנטנה. האנטנה שבורה והגדם תקוע בתוך ההברגה.

הפצרתי בביוויס שיתן לי רכב שאפשר לשמוע בו רדיו. אבל ביוויס התעקש שאפשר לשמוע גם ככה ואף הדגים. אמרתי לו שזה לא חוכמה לקלוט רדיו בלי אנטנה בהרצליה, אבל מחוץ לאיזור המרכז אין סיכוי לקלוט רדיו בצורה כזו. ביוויס אמר שהוא יכול ללכת לחפש אנטנה בקופסה של האנטנות, אבל זה יקח לו זמן, יותר טוב לי שאני אקח את הרכב ככה וזהו. ביקשתי שיתן לי רכב תקין אך ביוויס לא הסכים בשום אופן.

כיוון שהייתי צריך לאסוף מישהו, וכיוון שהתעכבתי כבר מעל עשרים דקות על המחדלים שלהם, שם, בסניף באדג׳ט השכרת רכב בהרצליה, לא מצאתי לנכון לשרות עם ביוויס, לא ניסיתי להסביר לו שגם אם ימצא אנטנה באותה קופסת אנטנות, הוא צריך גם לחלץ את הגדם. אני בספק אם אדיוט כמו ביוויס היה מבין את הבעייה. אילו היה לי זמן מיותר כבר הייתי הולך לסוכנות אחרת ושוכר מהם רכב. לפיכך לקחתי את הרכב כמו שהוא ובלי אנטנה, מתוך ידיעה שאני כבר אוציא החוצה את כל הסיפור הזה, על שירות גרוע לדוגמא. ביוויס לא שכח לנחם אותי בכך שבמזדה 3 החדשות האנטנה פנימית ולכן תקלה כזו לא יכולה לקרות. שזה מעניין את הסבתא, תודו.

לקחתי את הרכב, אספתי את האורח ונסענו כה וכה בסוף השבוע. כשחזרתי, הפקידה בסוכנות באדג׳ט השכרת רכב בהרצליה שאלה אותי אם הכל היה בסדר. עניתי לה שהכל היה לא בסדר. היא לא התעניינה מה זה אומר. כנראה שאמרו לה לשאול אם הכל היה בסדר, אבל מה עושים עם התשובה לא אמרו לה.

כשקיבלתי את פירוט הקילומטרים ראיתי שהם כתבו ברוב שקדנות את כל ארבעת המכוניות: שלושת הדפוקות וזאת שלקחתי בסוף (שגם עליה אי אפשר להגיד שהיתה במצב משביע רצון). התברר שהמכונית השלישית, זו שלא לקחתי, חוייבה בשני ק״מ בשמונה הדקות שעברו מהרגע שביוויס לקח את המפתחות שלה ועד שהחזיר אותם למשרד.  שזה די יפה, תודו, למכונית שלא מניעה בכלל.

image

אז למה אני כותב את זה כמעט חודשיים אחרי האירוע? כי לקח לי זמן להגיע למסקנה מה אני רוצה לעשות עם זה.

לכתוב לבאדג׳ט ישראל? מה הם יעשו עם זה? ישלחו מכתב התנצלות? ישלחו לי איזה קופון לקבל משהו בפעם הבאה שאני שוכר אצלם רכב? אני לא מעוניין במתנות שלהם.

לכתוב לבאדג׳ט העולמי? והם יעשו נו-נו-נו קטן לבאדג׳ט ישראל (אולי). אולי יכתבו לי כמה הם משתדלים שדברים כאלה לא יקרו, וכמה שהם מצטערים על החוויה הלא נעימה שעברה עלי. לא מעניין אותי. והאמת? לפי איך שהעניינים מתנהלים (לא פעם ראשנה שאני נתקל בבאדג׳ט), לא ממש מעניין את באדג׳ט העולמית מה עושה הזכיין המקומי (דומיקאר – Domicar*).

מה שמעניין אותי זה שהליקויים יתוקנו. שהם יסבירו לי מה הם הולכים לעשות בשביל שדברים כאלה לא יקרו שוב. מה הם הולכים לעשות בשביל להטמיע כללי שירות טובים. איך הם הולכים לוודא שהעובדים שהם שוכרים יהיו מהסוג שברור לו שלא מתווכחים ליד הלקוח, גם אם לא אמרו להם את זה מפורשות בהדרכה של החברה.

לצערי אני יודע שאת זה אני לא אשיג במכתב.

אז נשאר הבלוג. גם כאן אני יודע שמירב הסיכויים ששום דבר לא יתוקן במישרין כתוצאה של הפוסט הזה, אבל אם תתפתח תרבות של תלונות צרכניות בבלוגים, ואם בחברות יבינו שגוגל מוצא הכל, ואולי אולי אם גוגל יתנו מיקום גבוה לפוסט הזה בחיפוש של באדג׳ט או השכרת רכב, אז אולי בחברות יבינו שכדאי להם לוודא שהכל בסדר ושכדאי להם להגיב תגובה עניינית וראויה לבעיות שמועלות.

אז אם מישהו מבאדג׳ט מגיע לפוסט הזה: תסבירו בבקשה איך קרה מה שקרה. איך 3 מתוך 4 לא מניעות, איך הרכב הרביעי משולל אנטנה, איך אתם מעסיקים עובדים חדלי אישים, מה אתם הולכים לעשות בשביל שזה לא יקרה שוב? אני לא מעוניין במתנות, לא בפיצוי, לא בשיפוי ולא בחנופה. אני רוצה תשובות למה הכסף שלי קונה את השירות הדרעק הזה.

אני מתחייב לפרסם כל תגובה שתתקבל מבאדג׳ט.

* זה בשביל גוגל, בכלל, פיזרתי את המילה ‘באדג׳ט’ ו’השכרת רכב’ כמה פעמים, לכבוד גוגל. מקווה שתבינו. והנה עוד אחת: Budget car rental.

{lang: 'iw'}

33 Responses to “אל תשכרו רכב מחברת באדג׳ט השכרת רכב”

  1. גיא הגיב:

    הפצה ויראלית במייל תעשה את העבודה לא פחות..

    • שמוליק הגיב:

      זה בדיוק מה שיקרה אם תצייץ על זה או תשתף בפייסבוקך או משהו.

      בהפצות ויראליות יש סכנה שמישהו יוסיף או יוריד. שהשם שלי יעלם. חשוב לי שידעו שיש לתלונה הזו אבא. שזה לא איזה מכתב שטנה שמסתובב בלי שם ודרך ליצירת קשר עם המתלונן.

  2. גרשון הגיב:

    בירושלים תנוחם.

  3. odeliaa הגיב:

    ממליצה לתרגם את הפוסט באנגלית
    כדי שתיירים מחו"ל שיחפשו השכרת רכב בארץ ימצאו את הפוסט.
    אחרי הכל אני בטוחה שהשירות של באדג'ט האמריקני הוא לא ממש כזה

    • שמוליק הגיב:

      רעיון טוב, כזאת אעשה!

    • שמוליק הגיב:

      בוצע. ספרי לחברייך דוברי האנגלית.

      לגבי באדג'ט האמריקאית לא יודע, אחרי ששכרתי פעם אחת בנשיונל בארה"ב לא ניסיתי שום דבר אחר.

      מגיעים למגרש חנייה מלא מכוניות מכל סוג וגודל, המפתחות כבר בפנים. בוחרים מכונית, מתניעים. אפשר גם לעשות סיבוב במגרש.

      אם טובה המכונית בעינייך, את מכינה כרטיס אשראי ורשיון נהיגה ומציגה אותם לשומר ביציאה מהחניון תוך שאת מציינת איזה סוג ביטוח את רוצה. אם הכל בסדר עם האשראי והרשיון את יכולה להמשיך לנסוע.

      את הפקידה במשרד את פוגשת רק אם את רוצה GPS או כסא בטיחות לילד או משהו כזה.

  4. הלל הגיב:

    אני אישית נפגעתי..
    משאית טריילר פגעה בי ביציאה מתחנת דלק, כמובן שצילמתי את האירוע, ובפירוט האירוע רשמתי את כל הנתונים
    וכבר מעל ל3 שנים !!!! לא קיבלתי שום דיווח מבאדג'ט וכמובן שממני הם הוציאו דמי השתתפות של
    450$…!!!
    השירות שלהם ^&%^&$^
    הא, כן עוד משו ששמתי לב ובעקבות שיחות עם חברים ועמיתים התברר סוג של הכנסה נוספת…
    בבאדג'אט פשוט מחפשים כל שריטה קטנה ברכב ומחייבים לפי התקנון… סוג של בוחטה כסף…

    לא ייאמן החבורה הזו !!

    • שמוליק הגיב:

      תפרסם את הסיפור עם השם המלא שלך וכל הפרטים באיזו פלטפורמה שמאפשרת את זה (פורום, בלוג אם יש לך וכו'). רק ככה אפשר להילחם בחברות שלא סופרות אותך.

    • נתנאל הגיב:

      הלל אודה לך מאוד אם תיצור איתי קשר במייל katzburg@netvision.net.il בעקבות סיפור דומה. מה שנראה לכאורה כשיטה

      • הלל הגיב:

        שמעתי מסוכן רכב שעובד מול כמה חברות, עם באדג'אט הוא ניתק קשר כשהוא מסביר זאת לשירות והיחס הגרוע גם מבחינתו..

        נתנאל שלחתי לך מייל..

        מעניין האם הבלוג הזה ישנה משהו בגישה שלהם..

        יומטוב תישארו אנשים טובים

  5. Amnon הגיב:

    זה עתה קיבלתי חשבונית לא ברורה בגין שכירת רכב מבאדג'ט ע"י אשתי בנתב"ג ובעודי מחפש אל מי להתקשר עליתי על הפוסט דלעיל ובמקביל מצאתי לינק על שטפון של תלונות זהות

    http://www.complaints.com/2008/august/8/Budget_Domicar_Israel_Auto_Repair_Scam_180894.htm

    אני אנסה עכשיו לברר עם החברה מה הסיפור ובמקביל להודיע לסוכן "רם/דיזנהאוז" בפרנקפורט שמשכיר בלעדית למאות לקוחותיו רכבי באדג'ט בישראל.
    אני מקווה שהתנהגות צרכנית נחרצת תעיף את החברים הללו מהשוק או לפחות תגרום להם לחשוב פעמיים איך להתנהג עם לקוחותיהם

  6. אהרון הגיב:

    אז יופי גם אני מצטרף לחגיגת המברכים של באדג'ט והפעם בסניף אשדוד, שם ישנה פקידה חדלת אישים שצועקת על כל מה שזז אתי קוראים לה למטומטמת הזאת, שרק בבאדג'ט מעסיקים אנשים חסרי התנהגות אנושית כאלו. ומי שדרך אי פעם בסניף הזה יודע על מי אני מדבר, אפילו בלי לדעת את שמה, 'זו שצועקת. אז הסיפור שלי הוא כזה: אני לקחתי רכב לשבוע עם אופציה להארכה לחודש. קיבלתי שדרוג חינם. אחרי שלשה שבועות אני מקבל טלפון מהסוכן שלי בבאדג'ט, שאני צריך להחליף את הרכב לקטן יותר, כי לחודשי אין את השדרוג. באתי לבאדג'ט להחליף הם נותנים לי רכב של 104 אלף קילומטר (בשום חברה בעולם, למעט בצמדינות העולם השלישי לא תקבל רכב בגיל כזה. עקמתי קצת את האף, אבל הבהירו לי שזה מה שיש. נסעתי עם זה והרכב כל הזמן רעד והשמיע קולות של משאית דיזל ישנה. למחרת באתי לבאדג'ט להחליף והם נותנים לי רכב אחר שמיד עשיתי בו סיבוב גם בו היה תקלות בקפיצים וכל תנועה קלה עם הרכב הקפיצה אותו, גם העובד שלהם שבדק את הרכב אמר שאכן הרכב צריך ללכת למוסך. הרכב השלישי גם הוא השמיע רעשים, חשבתי שאני כבר המדומיין, ואז הם הציעו שנלך יחד למוסך שמטפל להם ברכבים ושהם יגדיו האם זה תקין, ובכן אחרי נסיעה קצרה של המוסכניק הוא אומר 'אכן הרכב אינו תקין', וכשאני מגיע לסניף עמדה מנהלת הסניף 'חגית' ביציאה, העובד שלהם הלך לשאול אותה מה לעשות, והיא אמרה לו שיתנו לי רכב גדול יותר ושישקללו לי את המחיר לתוספת עבור השבוע שנותר.
    אז ההמנהלת הלכה והשאירה אותי לחסדיה של המפגרת 'אתי' שהתחילה להשתולל ולצעוק שהיא לא נותנת בשום אופן רכב אחר, שאני הבעיה ולא הרכב, והיא לא מוכנה לעשות מה שהמנהלת אמרה, ושחגית תבוא ותעשה את זה.
    אמרתי לה שזה שהרכבים שלהם לא מטופלים זאת לא בעיה שלי, ואני מוכן לעצור עכשיו את החוזה, ושיקחו לי מחיר של שלשה שבועות ביחס לחודש, ואתי מבאדג'ט עונה לי בשיא החוצפה: 'אני זאת שמחייבת את הכרטיס אשראי שלך ולא אתה מחליט'.
    לסיכום אני מצטרף בחום להכרזה 'אל תשכרו רכב מחברת באדג'ט'.

  7. חזי הגיב:

    אני לא מסכים עם ההשמצה נגד אף עובדת.
    מהנסיון שלי, כל העובדות והעובדים בסניף אשדוד, משתדלים לתת שירות טוב.

    מה שכן נכון, קשור להנהלת באדג'ט ישראל.
    במשך חיי הקצרים שכרתי כבר עשרות רכבים מבאדג'ט. תשע מתוך עשר, היו רכבים עם בעיות מיכניות. פעם נורה שרופה, כמה פעמים רכב שרועד כל הדרך, פעם רכב שאיזה בורג יצא לו במקום כל שהוא והרכב מרעיש כל הזמן, פעם טייפ לא תקין, פעם וינקר שקשה להזזה, ופעם דוושת גז שצריך להתאמץ בשביל ללחוץ עליה.

    תמשיכו לשכור רכבים מבאדג'ט אבל תעמדו על הזכות שלכם לקבל רכב תקין. אתם משלמים את מלוא המחיר, ואתם זכאים לרכב תקין.

  8. רון הגיב:

    BUDGET היא חברה שאסור לשכור ממנה.
    הם תמיד מספקים רכבים לא תקינים בכוונה כדי לעשות מזה כסף, הם גנבים סדרתיים והיחס של הפקידות, הילדות האלה שבקושי גמרו צבא ועדיין חושבות שהעולם מתנהל כמו שם, פשוט משפיל.
    לי גם קרו מקרים שהחלפתי 3 פעמים רכב, ואף אחד מהם לא היה תקין עד שבטלתי לגמרי את החוזה אתם.
    פשוט אסור, אסור לשכור מ-BUDGET, זאת החברה הגרועה ביותר בארץ.

  9. מאיר הגיב:

    אבקש להביא לידיעת כל השוכרים רכב , לא להתקרב לאיירפורט סיטי יש שם מנהלת סניף מפחידה ביותר, ופעם אחרונה שאני שוכר רכב מבאג'ט

    מאיר

    • אורית הגיב:

      סניף אירפורט סיטי הסניף הכי גרוע של באדגט! מנהלת מטומטמת בשם קרן שחוץ מלנבוח לא עושה כלום ,לא מבינה שום דבר ומורחת את הלקוחות בשקרים . בקיצור עושים מאנשים צחוק. להחרים את באדגט כדי שיזרקו משם את כל הכלומניקים האלה שתפסו תחת , כל כלום הופך למנהל

  10. נתנאל יחזקאל הגיב:

    שלום רב
    היה לי סיפור די "מעניין" עם חברת באג'ט בסניף רב שפע שבירושלים
    התקשרתי ביום חמישי לשרות והזמנתי רכב הילוכים מיום שישי עד יום ראשון (ליומיים), קיבלתי מספר הזמנה וכשבאתי לקחת את הרכב אומרים לי "אין לנו כרגע רכב ידני" התפשרתי לקחת אוטומט אבל "ההפתעה " הגדולה הגיעה -ניגשת אלי פקידה בשם ויקי ומודיעה לי בהחלטיות שאי אפשר לשכור ליומיים אלא רק לשלושה ימים, הסברתי לי שסיכמתי ליומיים ויש לי גם מספר הזמנה והיא הקשוחת מזג בשלה, הסכמתי לקחת לשלושה ימים תוך כדי שאני מצהיר שאתבע את החברה על זה ואז היא מודיעה בהחלטיות "לא בא לי להשכיר לך" "אתה לא מקבל שום רכב"…
    כרגע אני הולך לתבוע את החברה על עוגמת נפש…
    ותעשו את השיקול אם כדאי לכם להתקרב לשם כי גם אחרי שסגרתם וקיבלתם מספר הזמנה שום דבר לא בטוח…

  11. ירדן הגיב:

    סיפור דומה אך מזווית אחרת:
    אשתי המקסימה נהגה ברכבה כמו בכל בוקר לעבודה, בטעות ובמהירות של 7 קמ"ש (כשמתקדמים לאט-לאט בפקק..) נכנסה בפינה האחורית של יונדאי i35 אלנטרה, (לא הג'יפון) 2012, שכור של דומיקאר (BUDGET).
    נגרמו ככל הנראה שתי שריטות בפגוש האחורי, (לדעתי הוא מפלסטיק ולא מתכת) באורך של 10-15 ס"מ כל אחת, בעומק של 0.3 מ"מ, כלומר רק שפשף את הצבע בשריטה האחת ובשניה קילף את הצבע.
    הם החליטו משום מה על התיקון הבא:
    עבודות פחחות 300 ש"ח
    תיקוני צבע 500 ש"ח
    עבודות חשמל 100 ש"ח
    שיפוץ מגן פלסטיק 450 ש"ח
    חיוב על ירידת ערך 650 ש"ח.
    כמובן שהשריטות לא פגעו בפנס או בחיישני הרוורס או בכל רכיב חשמלי אחר.
    אותי מעניין לדעת,
    מדוע יש צורך בעבודת פחחות וגם שיפוץ פלסטי? החלק הזה כולו מפלסטיק, ונתקלו בו במהירות של 7 קמ"ש (בדיוק) ועוד בניוטראל, לא עם כח מתמשך.
    ואם כבר עבודות פחחות ושיפוץ מגן פלסטיק, אז איזה תיקוני צבע עשיתם ב500 ש"ח? שתי שריטות של 4 מ"מ על 15 ס"מ? הרי אם הורדתם ערך לרכב טבעי שתיקוני הצבע יהיו פשוטות ולא צביעה מחדש של כל הפגוש…
    ואילו עבודות חשמל בדיוק? הפחח התחשמל?

    מיותר לציין שיש בידינו סרטון ווידאו של האירוע ונראה בבירור שיש עוד 5 "נגיעות" אחרות בפגוש שלהם, ודיי ברור שהם החליפו או תקנו את כל הפגוש על חשבון התאונה האחרונה.

    יש למישהו רעיון איך מגיבים לדרישה גזלנית ולא מכובדת שלהם מאיתנו?
    נ.ב: יש לנו ביטוח, אבל אני תבייש להפעיל אותו על גניבה כזו!

    הייתי שמח להפיץ את כל הבלוג הזה בכל פייסבוק או מקום שיפיץ את היחס של באדג'ט הגזלנים.
    המשך שבוע נעים.

    • שמוליק הגיב:

      אני לא יודע מה אפשר לעשות נקודתית בקשר לדרישה הזו שלך, אולי יש משהו שאפשר לעשות ואני לא יודע.
      אני חושב שמה שבעיקר אפשר לעשות זה לפרסם את הסיפור הזה בכל מקום אפשרי. חברות השכרת הרכב מסתתרות מאחורי המון אותיות קטנות ואת רוב הרווח שלהן עושות על דברים כאלה, כשיש להן כבר את מספר כרטיס האשראי שלך והן יכולות לקרוע אותך בלי צורך לבקש את החתימה שלך.

  12. דרור אמסלם הגיב:

    שלום
    אני מפרסם בשמו של חבר שלי שכתב כך:
    סיכמתי בטלפון עם באדגט שאקח רכב מסניף רב שפע בירושלים וכשניגשתי למחרת מסתבר שהייתי צריך להמתין כרבע שעה מאחרי הדלת עד שאחד העובדים יגיע (איחור כרבע שעה עשרים דקות מהפתיחה) ואז אומרת לי הפקידה באדישות מוחלטת "אין לי כרגע את הרכב אבל תעשה סיבוב של איזה שעה אני יארגן לך מסניף אחר" שאלתי אותה איך הם לא מתביישים להבטיח על חשבון הזמן של האנשים והיא לא נראה בכלל שמתרגשת טוענת שזאת טעות של מנהלת הסניף
    כשביקשתי לשוחח איתה בטלפון היא סרבה בתוקף,
    אני לא ממליץ לשכור מבאדגט רכבים כי עוד שמעתי מכמה חברים על הבטחות שלא קיימו ויחס צונן.

  13. אמיר לוי הגיב:

    לצערי נתקלתי גם אני עם החברה בהבטחות בטלפון לחוד ובשטח כשאתה בא לקחת את הרכב לחוד…
    אני לא מדבר על זה שחלק מהעובדים( ואני מדגיש לא כולם) נותנים יחס מזלזל בסניף גני גאולה בירושלים

  14. אמיר לוי הגיב:

    תנסה לברר אצל עורך דין, יכול מאוד להיות שימליץ לך להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות…

  15. עדי הגיב:

    החוויה האיומה שלי מבאדג'ט השכרת רכב.

    זה סיפור ארוך אז הנה פסקת קיצור נמרץ – למה לא באדג'ט? ככה. כי לא מגיע לך לחכות עם כל המשפחה במגרש חנייה שטוף שמש למשך 3שעות, ולקבל רכב שייצרו אותו בעשור הקודם, ולקבל שירות לקוחות ברמה בלתי סבירה ומטה, ושנציגת שירות תקרא לך שקרן, ולאחר לערב חג, ושאף אחד (אבל אף אחד) לא יילך לקראתך. וזה לא מגיע לך במיוחד כשאתה סוף-סוף יוצא לחופשה.

    תשעה ימים היינו ביוון, וכל נותן שירות שפגשנו היה אדיב, נעים, נחמד, רחב לב ואמין. חוץ מנותני השירות של חברת באדג'ט באתונה. המפגש שלנו עם חברת באדג'ט, עם תחילתה של החופשה המשפחתית שלנו, הותיר אותנו חסרי אונים, מתוסכלים, כועסים ובעיקר מותשים.

    ביום רביעי 24/09 בבוקר נחתנו בשדה התעופה באתונה, יוון. ניגשנו לדלפק השירות של באדג'ט לאסוף את הרכב שהוזמן עוד מהארץ, שילמנו וקיבלנו מפתח, חצינו את החניון שטוף השמש ומצאנו מולנו רכב שנת 2008, צבע מקולף, מראה שבורה מודבקת בנייר דבק, שבעה מושבים, ותא מטען שיכיל, עם הרבה מזל, שלוש מזוודות. מצאנו את עצמנו, 7 אנשים בוגרים (הורים, בנות וחתנים), עומדים עם שבע מזוודות מול הרכב המתפרק.
    ניגשנו לבחור בדלפק חזרה, שכנענו אותו עד שהסכים לבסוף לבוא איתנו לרכב. הוא חצה את החניון שטוף השמש ברכב שלו, מותיר אותנו לעשות את הדרך חזרה שוב ברגל. אחרי מאמצי דחיסה ארוכים ומייגעים, הצלחנו לשים חמש מזוודות בתא המטען, אבל בלי יכולת לסגור את הדלת. מיואש בעצמו, הציע הבחור הנחמד שנלך ברגל(!) עד שנמצא חנות חבלים(!) נרכוש כמה חבלים, ונקשור את המזוודות לגג הרכב(!). "זה לא ממש חוקי" הוא אמר "אבל לא רואה פתרון אחר". תודה לך, בחור נחמד. עזרת לנו מאוד.
    מיואשים, רעבים, עייפים מהטיסה, ומאחרים לחג חזרנו לדלפק שלו (שוב – הוא ברכב, אני ברגל) והתקשרנו לגברת מדלפק השירות שבשדה התעופה. הסברתי שאנחנו תקועים כאן, שבעה אנשים תחת השמש ליד רכב שלא מכיל אותנו, ושאנחנו מוכנים לשלם סכום נוסף כדי לקבל רכב שיכיל אותנו ואת המזוודות שלנו, העיקר לצאת לדרך. לבסוף התרצתה ואמרה שאם נוסיף 44 יורו נוכל לקבל רכב שמיועד לתשעה נוסעים, ובו נוכל להכניס את המזוודות על חשבון מושבים לא מנוצלים. גם הרכב הזה נוצר בעשור שכבר חלף, גם הצבע שלו כבר מקולף ודהוי, אבל בשלב הזה זנחנו כל סטנדרט ואין לנו דרישות מלבד להגיע ליעד.
    מאושרים על הפתרון שבאופק, צעדנו את הדרך חזרה לשדה התעופה. כשהגענו לדלפק, נציגת השירות לא הסכימה לקבל ממני תשלום או לתת לי מפתח לרכב אחר. תמהתי מה השתנה מאז שיצאנו מהחניון ועד שהגענו לדלפק, והיא הטיחה בפניי: "You told me lie". היא המשיכה ואמרה שהקולגה שלה מהחניון (זוכרים?) טוען שהצליח להכניס לרכב חמש מזוודות. בעודי מתעשתת מהמרחק ההולך וגדל בין תודעת שירות סבירה מינימלית לבין המציאות בבאדג'ט שביוון, ניסיתי להסביר שזה לא-מאוד לעניין לקרוא לי שקרנית, שהקולגה שלה לא הצליח לסגור את תא המטען כשהעמיס עליו חמש מזוודות, ושגם אם היה מצליח – עדין היינו נותרים עם שתי מזוודות על הברכיים לנסיעה של שבע שעות. אז החליט להצטרף לדיון נציג נוסף של באדג'ט שהיה בדלפק (גם הוא בעל תודעת שירות מרהיבה, כמיטב המסורת) והוסיף כי ודאי שיקרתי, מאחר וחברו ממגרש החניה ודאי לא שיקר. הצעתי לשניהם בנימוס להתלוות אלי ואל החבר המקסים שלהם ממגרש המכוניות ולהראות לי איך בדיוק הם מכניסים יחדיו חמש מזוודות לתא המטען. הוא אמר שאין לו פנאי כרגע, וגם לא לחבריו, ובכלל הם נורא עסוקים שם בבאדג'ט אתונה ולאף אחד אין רגע פנאי לבוא לראות שאני דוברת אמת. אבל לכנות את הלקוח שקרן, ובכן – בשביל זה תמיד יש זמן.
    כשביקשתי לשוחח עם המנהל ענה לי שהוא לא נמצא מסיבות אישיות ושאי-אפשר גם לשוחח איתו בטלפון. אז (כמו לקוחה זועמת בינונית וסבירה) ביקשתי לשוחח עם המנהל של המנהל, ובמקביל ביקשתי גם לבטל את כל העסק (משהבנתי שאין פתרון באופק, ואין לאף אחד כל נכונות לעזור). ואז – רגע לפני ההזדמנות האחרונה שלנו להגיע בזמן לחג; אחרי שלוש שעות תמימות שבהן אני מתרוצצת הלוך ושוב מבקשת עזרה ושאר המשפחה שלי עומדת במגרש מכוניות תחת שמש קופחת עם שבע מזוודות; ורק אחרי שעירבתי את סוכן הנסיעות שלנו מהארץ, שדיבר עם נציג טלפוני של באדג'ט – מישהו הסכים ברוב טובו לשלוח למגרש החניה רכב עם תא מטען קצת יותר גדול מהרכב המקורי ובו הצלחנו לאחסן את המזוודות ולצאת לכיוון לפקדה.
    חברת באדג'ט היא חברה בינלאומית. ככזו – אולי ראוי שתחיל על עצמה סטנדרטים מקובלים של תודעת שירות, ואולי תבחר את עובדיה קצת יותר בקפידה, או לפחות תדריך אותם כיצד להתייחס ללקוחות. וכמו שאמרתי בתחילה – מדובר במפגש היחידי בכל הטיול הזה שהותיר אותנו עם טעם רע. כל נותני השירות האחרים שנתקלנו בהם בלפקדה ובאתונה הפליאו אותנו בטובם ונחמדותם ואולי תיקנו במעט את החוויה המתסכלת שחווינו בבאדג'ט עם תחילת הטיול.
    זו לא פעם ראשונה שאני משכירה רכב בחו"ל, השכרתי בעבר דרך Europcar וחברות נוספות והשירות היה נפלא והמכוניות היו ללא רבב. זו פעם ראשונה, ובוודאי אחרונה, שאיעזר בשירותיה של Budget, ביוון או בכל מדינה אחרת.

  16. רעות הגיב:

    מצטרפת גם לתגובות פה בבאדגט.. אני בוחרת פחות להתייחס לקטע הטכני) שחיכיתי מעל שעתיים וחצי לרכב כי לא מצאו את המפתחות) היחס פה בבאדגט רעננה פשוט מעבר לכל ביקורת.. אינני לקוחה בעייתית ואני תמיד פונה לכל אדם בנועם.. אך אנשים פה קצת שכחו שהם צריכים לתת שירות! קבלת פנים פשוט לא נעימה, אווירה קודרת ואחד העובדים פה אחרי שאמרתי שהיחס פשוט לא נעים אמר ואני מצוטטת "עכשיו לא בא לי לתת לך אוטו" כאילו הוא עושה לי טובה שאני משכירה אצלו רכב.. בקיצור שווה לעשות שם ביקורת.. באמת עבר כל גבול

  17. יונתן הגיב:

    הי,
    רק לעדכן ששום דבר לא השתנה בבאדג'ט…..

    עשיתי הזמנה לערב חג בסניף עפולה. הגעתי לסניף והוא כמובן סגור. אמרו לי תגיע לנתבג (מעפולה!). לקחתי רכב, אחרי 10 דקות הרכב מת. אחרי שעתיים החלפה אני סופסוף נוסע. צריך למלא דלק מסתבר שאי אפשר – ברכב מותקן דלקן והוא חסום, וככה אי אפשר למלא דלק בשום צורה בלי לנתק את הדלקן. אחרי יום מגיע טכנאי של באדגט ומנתק את הדלקן. את הרכב אני אמור להחזיר בשישי\ערב חג אבל למוד נסיון אני מתקשר לברר – הם אומנם פתוחים בערב חג אבל "בערב החג הזה לא". מה אני יכול לעשות? "תחזיר יום קודם!" מה לעשות שאני צריך את האוטו?
    מגיע למנהל הסניף. הוא אומר לי תחזיר ביום ראשון, לא נחייב אותך.
    מגיעה החשבונית – זיכו אותי על ההשכרה בלבד, לא הביטוח, ורק על יום אחד במקום שניים.

    והכי מזעזע – אף פעם לא מצטערים, או מתנצלים, או מדברים בנימוס. פשוט חברה של חדלי אישים.

    אגב, קשרי לקוחות לא חזרו אלי מעולם. בשיחה עם מוקד המכירות ומנהל סניף עפולה הודו בפני שבקשרי הלקוחות אף פעם לא עונים בטלפון, זה הנוהל הרשמי. במייל הם "בדרך כלל עונים"…..

  18. עדן הגיב:

    לה להשכיר בחברת שלמה סיקסט sixst השכרתי שם כמה פעמים ותמיד הייתי צריך לחקות לרכב בין שעה וחצי לשלוש שעות למרות שהנציגה בטלפון התחייבה שאקבל אצ הרכב תוך כמה דקות וגם אז קיבלתי רכב שחסר בו דלק ,אבל אם אתה תאחר הם יידעו לקחת ממה כסך כמו שצריך. לגבי חברת אלדן(רחובות ) גם להם לא חסר אם ישנו נזק אפילו קטן הם יודעים לנפח ולהגיד שזה לא כלול בביטוח ,וכמובן תזהרו לנסוע בדרכי עפר הם אומרים שהביטוח לא מכסה למרות שהבנתי שמחינה משפטית זה אמור לכסות .

  19. ז'ב הגיב:

    העזתי אחרי שנים לחזור לבאדג'ט בירושלים. נסעתי ממקום משכנם החדש בגבעת שאול לביתי מרחק של עשר דקות נסיעה. החנתי וכשבאתי להתנעות לעוד קפיצה לפני שאני נוסע לצפון קיבלתי פרשנות מקורית לבלם-יד. נשארתי איתו ביד! והרכב כמובן נתקע. הבלם פשוט התפרק. ארבעים דקות,טכנאי מגיע ושולח אותי להחליף. כמובן מביאים לי רכב אחר, פגז' יותר קטן אבל שתקתי. מיהרתי נורא. בירידות בבקעה כל בלימה הכי קלה, האוטול'ה פשוט כולו רעד מהתרגשות שאני לוחץ על הדוושה. הרכב, ההגה, הכל רעד ורעד חזק. ביום השני בצפון באתי לסגור את הפגז' ואני מנסה שוב ושוב לא בכוח ח"ו וח"ו כי הרי אני יודע מה אני אקבל בהחזרה, תא המטען לא נסגר. ומה בסך הכל שמתי שם. שתי עגלות. פשוט ליותר מזה אין מקום גם אם אאיים על האוטו עם טיל נ.ט. הדרך חזור הבייתה מובן מאליו כמה נעימה היא הייתה.
    עד כאן ההקדמה עכשיו זה מתחיל. ראשית הפקידה הודיע לי שאת הרכב הראשון לא החזרתי עם טנק מלא כמו שקיבלתי. עשר דקות נסיעה!. כמובן צעקות, והיא מיד נעלבת עם פרצופה האטום והיבש מלכתחילה ולא מגיבה, רק אח"כ הולכת ללחשש עם המנהל וחוזרת עם הבשורה שלא יחייבו אותי. אבל היא אומרת לגבי הדלת אתה כנראה תחויב, למרות שעשיתי ביטול השתתפות, אבל לגבי זה הנציג מסניף גבעת שאול ידבר איתך. בסוף לא חויבתי, אולם איזה יחס, בלי שום התנצלות, פיצוי, כלום.

  20. משה, ב"ש הגיב:

    ב28/10/15 קיבלתי רכב חלופי מבאדג'ט סניף ב"ש. נציג החברה עבר איתי על השריטות ברכב וסימן בדף הבדיקה. לאחר מכן פתח והראה לי את הבאגז' סגר סימן V בכל הטופס נתן לי לחתום (ולא נתן לי עותק של הטופס) ונסעתי לדרכי.
    בהחזרה של הרכב קיבל אותי נציג אחר הוא לא רק פתח את הבאגז' אלא את הקרש מתחתיו והוציא את הג'ק, משולש, אפוד, ידית/צלב , … ומה התברר שחסר: ידית של הג'ק, משולש , ידית/צלב. לא עזרו טענותי שכל זה בכלל לא נבדק כשהרכב נמסר לי. פניתי למנהל הסניף – טוב אין בעיה בא נסתכל בצילומים של המצלמות במגרש באותו יום. ואז מתברר כי העובד של החברה לא טיפש והוא מוסר את הרכב במיקום הכמעט יחידי במגרש שבו אין כיסוי של המצלמות. לא עזר כלום – חייבו אותי בכ800 ש"ח מחיר מופקע לכל מה שחסר.
    סה"כ חוייבתי בכ.אשראי 1505 ש"ח כולל כביש 6 וביטוח יומי משלים.
    אלא שחברת באדג'ט לא שולחת פירוט של החיוב וגם לא חשבונית שהיא מחוייבת לשלוח לפי חוק.
    איפה מתלוננים – כנס לאתר שלהם ותראה שאין אפילו אפשרות להגיש תלונה או בכלל פנייה כלשהי.
    מתברר כי זה הפך לשיטה לסחוט עוד כסף שכן מרבית הלקוחות לא יטרחו להביט מתחת לקרש של הבאגז' ולהוציא ולבדוק כל מה שיש שם.

  21. שי שלמה הגיב:

    הגעתי לבאדגט ב"ש עקב הפנייה מחברת הביטוח שלי – מגיע לי רכב חליפי חינם.
    להפתעתי, בקשו ממני לשלם 47 ש"ח ליום עבור ביטוח מקיף. מאחר ומדובר בסכום נמוך יחסית – לא לקחתי סיכון ושילמתי. מאוחר יותר הודו שבעצם מגיע לי ביטוח מקיף ללא תשלום, וטענו שהתשלום הנוסף הוא עבור super CDW X – ביטול השתתפות עצמית במקרה תאונה (שכלל לא ביקשתי!).

Leave a Reply

Subscribe without commenting