כמה בעיות בכותרת אחת:

קודם כל, “דרוש שר חקלאות”. שר חקלאות היה דרוש גם (ובמיוחד) כששמחון החזיק בתיק החקלאות. עכשיו דרוש גם שר חקלאות וגם יו״ר לקקל. מסכנים. מה הם קיבלו. בנאדם שהיה מספיק כושל בתור שר החקלאות בשביל שברק יבעט אותו לאיזה תפקיד ניחומים שלא עושים בו כלום. לפחות לא יוכל להזיק כ”כ.

שנית, באיזו הפגנה בדיוק לא השתתפו צירי העבודה?

שלישית, איך כל זה קשור לטורקיה? הגיע הזמן לוותר על התגיות האלה. זה היה BAZZ לפני כמה שנים, וממילא מנגנון התגיות באתר ‘הארץ’ לא ממש עובד.

image

ובאותו עניין:

image

  1. מה זה יו”ר עמית בקק”ל? הרי היו”ר עצמו בעיקר מחמם את הכיסא. אלי אפללו ידוע בחיבתו לנסיעות על חשבון מישהו שיממן אותו (ראה פרשת אגרקסקו). בזה העניין?
  2. מה זה “קדימה העולמית”? אני מבין לגבי תנועות ותיקות ועם קו אידאולוגי שיש להם תומכים וסניפים בכל הועלם. נגיד תנועת החרות או אגודת ישראל, אבל קדימה? יש לתנועה הזו אשכרה תומכים באיזה מקום חוץ מאשר בחוג קבלני הקולות של מופז?
  3. מה זה בדיוק “מחויבותו רבת השנים של ח”כ אפללו לפיתוח הנגב והגליל, נסיון חייו העשיר בתפקידי מפתח ברשות המבצעת”? מה זה המריחת מילים הזו? על מי היא חושבת שהיא עובדת? מה הוא בדיוק עשה? היה סגן שר הקליטה? זה הרי פחות מיו”ר עמית בקק”ל. מה עוד הוא עשה? הרי ידוע לכל מי שקורא עיתון פה ושם שכל הסיפור זה שהוא נחשב מתנדנד. שהוא עם רגל אחת בליכוד, או לפחות מחוץ לקדימה. אז תעשי טובה ואל תמרחי אותנו. מה שנקרא “בעיטה כלפי מעלה”.

Leave a Reply

Subscribe without commenting