הפרעה לסדר הציבורי ע״פ עיריית ת״א

בפינת הרחובות ויטאל ופלורנטין שוכב לו פלוני, ספק מסומם ספק שיכור. לבד מהעובדה שאי אפשר ללכת בעיר הזו דרומית לבוגרשוב 20 מטר ברציפות בלי לדרוך על איזה הומלס, הטיפוס הספציפי הזה גם מסכן את עצמו באשר הוא שוכב על שפת הכביש בדיוק בפניה ימינה. אם נהג יקח את הפניה בחוסר זהירות, הלך ההומלס.

התקשרתי לעירייה, ותשובתם המדהימה היתה “אנחנו מודעים לזה, כבר התלוננו וזה מתועד. היה שם פקח וגם עובד רווחה והוא מסרב להתפנות. לא מדובר בהפרעה לסדר הציבורי ואין לנו מה לעשות בנידון”.

אז קודם כל:

1) אם זו לא הפרעה לסדר הציבורי, מה כן?
2) אילו אותו ברנש היה משתטח על המדרכה בחזית הבית של חולדאי, היו כבר מוצאים את הסעיף בחוק שבשמו היה אפשר לפנות את הטיפוס הזה.

בכל מקרה, למען מצוות ה”אמרתי לכם” למקרה שהוא בכ״ז יחליט להידרס, מובאת כאן התמונה של האירוע שהעירייה טוענת שהוא לא הפרעה לסדר הציבורי. צולם בשעה 12:30:

image

עדכון לכל מי שהיה מוטרד: ביד ההומלס מחזיק גביע גלידה. ככל הנראה תות.

One Response to “הפרעה לסדר הציבורי ע״פ עיריית ת״א”

  1. אלעד-וו הגיב:

    נו, בחייך, הפרעה לסדר הציבורי זה כמובן הפגנה של שמאלנים. ואם נתחיל לעצור אנשים אחרים על הפרעה לסדר הציבורי זה יהיה כמו להשוות אותם לשמאלנים, שזה לא יפה (בכלל, השוואות זה לא יפה, חוץ מלהשוות את בצלם להיטלר, וגם את ההומואים להיטלר). בקיצור, אסור להשוות לשמאלנים, ולכן אי אפשר לעצור אנשים על הפרעה לסדר הציבורי, אלא אם הם שמאלנים שמפגינים. זמנים קשים, תאמין לי, לעזתים יותר גרוע.

Leave a Reply

Subscribe without commenting