מיקרוסופט מנסרת את הענף עליו היא יושבת

נציגת מיקרוספט בישראל השיקה, במקביל לשאר העולם, קמפיין פרסום למערכת Windows 7 החדשה.

הפורמט של שלטי החוצות מביא שני מוצרים, לכאורה אחד יותר מתקדם מהשני, והמסקנה שהצרכן צריך להגיע אליה היא שגם Windows 7 מתקדם יותר, באותו האופן.

20091027
“אנציקלופדיה —> ויקיפדיה, פשוט יותר מתקדם”
(צולם בכביש חיפה צפון, לפני גלילות)

מיקרוסופט משווה את ההתקדמות בין “אנציקלופדיה” ל”ויקיפדיה” וקובעת שעל ציר ההתקדמות, ויקיפדיה עדיפה על אנציקלופדיה. ומה על האנציקלופדיה Encarta מבית מיקרוסופט? האם מיקרוסופט טוענת שהצרכן צריך להעדיף את ויקיפדיה על פני אנציקלופדיה של מיקרוסופט?

האם גם צריך להבין מההשוואה שמיקרוסופט טוענת שמוצר שמתפתח בצורה קהילתית (ויקיפדיה, תוכנות קוד פתוח וכו׳) עדיף על מוצר שמתפתח בצורה המסורתית-ריכוזית (אנציקלופדיה, חברה לפיתוח תוכנה וכו׳)?

2 Responses to “מיקרוסופט מנסרת את הענף עליו היא יושבת”

  1. עידוק הגיב:

    מיקרוסופט הפסיקה את ההשקעה באנקרטה (אנכרטא?) וסגרה אותה.

  2. חדוה הגיב:

    היא לא כורתת את הענף. היא פשוט שמה פס על קהל המשתמשים שלה.
    העובדה שהיא עדיין שולטת בשוק היא תעודת עניות לכולנו, וגם עדות מסויימת לכך שמיקרוסופט, בכל זאת ולצערנו הרב – יודעת מה היא עושה….

Leave a Reply

Subscribe without commenting